Örnek yazı

 Bu bir örnek yazıdır. 

Yazmak için çok özel bir konu olmasını ya da özel bir dil özel kelimeler olmasını beklemiyorum. Şu anda televizyonda saçma bir program var ve ben yorgun argın elimde telefonla takılıyorum. Takılmak neyse... 

korona verileri anlamsız, tedbirler şüpheli, garip bir dünya oldu. Geçecektir elbette. Dünya insandan vazgeçmezse insan dünyadan vazgeçmez. Yaz kenara atasözü olsun. Önümüzdeki yıla kadar biteceğini ımuyorum ama bitmezse de dünya yolunu bulacaktır, seyahatler ve diğer şeyler yeni denklemlerle düzene oturacaktır. Hiçbir şey olmazsa dünyanın acımasız gerçeği olarak ölenlerin işlerini birileri yapacak be bunun için uğraşacak, yer değiştirecek. Geçmişte de öyle olmuştur herhalde. Toprak ölüyü alır, diri yola devam eder. Ama yine de korona olmasa daha iyi olur tabi. 

Evet, örnek bir yazı olarak rastgele yazılabildiğini gösterdiğimize göre devam edebiliriz. 


Size Kubat’tan Türkiye sigorta şarkısını armağan ediyorum zira nerde eski şarkılar, armağan edecek bir şey kalmadı her şey reklam cingılı oldu. Biz cingıllaşmayalım. 


Saygılar. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar